Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
política

Martí es resigna a “sofrir” tota classe d'insinuacions per la intervenció de BPA

Insisteix en el missatge de DA de donar per tancat l’afer i a centrar-se a governar el país
“Si cada cop que surt alguna notícia en el món digital, el Govern ha de sortir a donar explicacions, no acabarem mai”. Així responia ahir el cap de l’executiu, Toni Martí, a les preguntes dels periodistes respecte a les informacions publicades en alguns mitjans digitals espanyols sobre BPA i diversos ministres del Govern. Malgrat això, Martí es va mostrar resignat al fet que un dia sí i l’altre també es parli en aquests termes sobre el seu executiu a Espanya. “Evidentment que molesta i ja vaig dir fa mesos que hi hauria molt de soroll, i evidentment sé que haurem
  • #11 dand
    (12/10/16 22:43)

    30 i escaig % dels vots i descarregant....

    Respondre
  • #10 Fa pudor de fems
    (12/10/16 20:30)

    Em fa gràcia veure com els menys indicats i els quins estan a la corda més fluixa tenen la barra de fer declaracions així. Sr Martí per moltes explicacions que doni no tindrà mai suficient temps com per donar les explicacions que els andorrans ens mereixem. Em fa VERGONYA que els electors d'aquest país hagin triat aquest govern i ells es mereixen el que està passant i més. Però la resta de ciutadans honrats mereixem l'explicació de perquè heu reduït a cendra aquest país. Només espero que allò que deia la meva padrina per tranquil·litzar-me que tothom rep el que es mereix, es compleixi.

    Respondre
  • #9 Jep
    (12/10/16 18:36)

    La cara del Cap a la foto es tot un poema!

    Respondre
  • #8 Politar andorrà
    (12/10/16 18:13)

    Algú es recorda de les normes morals sota la denominació de "màximes" del Manual Digest ....? Si Antoni Fiter i Rossell aixequés el cap, de ben segur faria el mateix que va fer Jesucrist en el temple de Jerusalem.

    Respondre
  • #7 Pregunta fàcil
    (12/10/16 18:11)

    La pregunta a fer-se: estem millor ara, el 2016, que el 2011 quan Martí va ser escollit.

    Respondre
  • #6 xavier
    (12/10/16 15:47)

    quin pais tenim ara? com volem a tenir un millor pais? aquesta es la senyera que volem que ens representi o virtus vinita fortior

    Respondre
  • #5 Joan
    (12/10/16 13:33)

    Foteu el camp a casa ja. Esteu fent molt mal al país hi si seguiu l'enfonçareu encara més.

    Respondre
  • #4 Maduresa política
    (12/10/16 10:13)

    Andorra necessita un Govern amb maduresa política, amb polítics responsables dels seus actes, plorar i queixar-se,donar la culpa als altres etc, és un manifest de infantilitad i immaduresa política.

    Respondre
  • #3 Penós
    (12/10/16 09:15)

    El seu tarannà habitual, el victimisme, sempre li ha funcionat. És una postura molt còmode! Ell és el ciutadà model que defensa el peís i els mals andorrans són els que sempre es queixen per tot. Ara bé, aquesta actitud és la pròpia d'un cap de Govern al qual se li manifesta dia si i dia també les tremendes "pífies" que ha fet o que ha avalat o encobert tant pròpies com del seu "equip"? Això és un RESPONSABLE polític o un POLÍTIC TOTALMENT IRRESPONSABLE?

    Respondre
  • #2 Lo Cap
    (12/10/16 08:45)

    El que sembra vents,recull tempestats Sr.Martí. 

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts