Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Antoni Bassas

“Andorra ha de repensar-se, però sense caure en la desesperació”

El comunicador català va parlar dimarts en la xerrada ‘Reputació, simulacre i veritat’ de la imatge d’andorra en l’àmbit internacional i com ha de reaccionar el país davant de males opinions
El periodista va impartir una conferència en què posarà en relleu la influència que tenen els mitjans de comunicació forans sobre com veu Andorra l’opinió pública.

Per què aquesta conferència?
Com es veu la imatge d’Andorra, després dels darrers esdeveniments, segurament és una preocupació dels ciutadans i de les autoritats del Principat.

Cal preocupar-se?
És normal que estiguin preocupats per la reputació que té ara Andorra. I aquesta preocupació ja no ens abandonarà perquè en l’era digital la possibilitat de viure crisis de reputació augmentarà. Però Andorra no està sola en això. No hi ha persona, organisme públic o privat, país que no estigui al
  • #8 Jajajjj
    (15/10/16 09:45)

    I catalunya no?? Sempre plorant i anant de victima pel mon!!! A veure si donen exemple i despres parlen!!!

    Respondre
  • #7 @Andorra bis
    (15/10/16 09:06)

    Res a afegir Andorra bis.

    Respondre
  • #6 Andorra bis
    (12/10/16 09:07)

    Si...els de fora ens venen a dir que i com ho hem de fer...sempre ha estat així, la pena és que nosaltres i els nostres han de marxar fora per a que se'ls escolti....sort que ara aviat amb l'obertura a la UE ho tindrem tan fàcil això de marxar fora....(perque els de fora així ens obligaran). Quina pena tot plegat! És una invasió "democràtica" velada al que alguns anomenen "internacionalització" o "globalització", a gust del consumidor i generalment als que es resisteixen un pel se'ls anomena "retrogrades" "ments tancades" ect...

    Respondre
  • #5 Andorra
    (12/10/16 00:50)

    Un altre de fora que ens ha d´explicar coses !

    Respondre
  • #4 Cohen
    (11/10/16 15:15)

    Criticar un tema i aportar un criteri propi no és una estupidesa, és igual en l'idioma que es faci, és un dret que tothom hauria de tenir per convidar a altres cap a la reflexió. I més en un país com Andorra sense identitat, cultura i tradicions, que a més està sent absorbit per Espanya.Desgraciadament, "ciutadans" com Jaume, fan poc favor a Andorra, ja que la situen al segle XIX o com dictadura ideológica nacionalista bananera. Potser una mica més de cultura globalista o viatjar més podrien curar aquesta ment retrògrada.

    Respondre
  • #3 Per a Jaume
    (11/10/16 14:54)

  • #2 Jaume
    (11/10/16 09:57)

    pepe va dir..
    Mira Pepe, s´et veu el llautó d´una hora lluny. Ja sé que no pots entendre aquesta expressió, no està escrit en el teu dialecte imperalista castellà. Deixa en pau els catalans i ves-te´n a envair Gibraltar, que el teu ministre de la guerra ja està preparant la cabra.

    Respondre
  • #1 pepe
    (11/10/16 08:39)

    Hace años q dejo de haber periodistas en España y en la region de Cataluña ya no hay de eso hace mas años, son meros apendices del poder, juntaletras, lletraferits q no resisten la comparacion con los periodistas de verdad.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts