Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Sant Julià de Lòria

Inquietud pel futur de Naturlandia

Josep Vila va presentar ahir davant de més de 300 persones l’estat econòmic del comú i de Camprabassa i les propostes per revertir la situació
“Feia 21 anys que no es feia una reunió de poble. Moltes gràcies.” Els veïns de Sant Julià de Lòria van agrair la convocatòria de l’esperada reunió de poble que es va celebrar ahir al vespre per explicar les propostes que té la majoria de Laurèdia en Comú per resoldre la delicada situació econòmica del comú i de Camp­rabassa. Després de molts mesos de silenci forçat en espera de l’auditoria de la societat que explota Naturlandia –aviat farà un any que el nou equip comunal va prendre possessió i els comptes per a aquest any es van aprovar tot just
  • #15 La osa de naturlandia
    (06/10/16 23:21)

    Rip st Julia.. Naturlandia es una ruina. El deute és una motxilla que no es pot portar i la gestió sempre deficitària No te solució. St Julià té un tumor terminal Esta amb fallida tècnica és la trista realitat.

    Respondre
  • #14 Alguns s'han confós de reunió de poble
    (06/10/16 19:38)

    mil va dir..
    El tema de la reunió de poble tractava sobre les finances comunals dintre del triangle de les Bermudes (comú, Naturlandia i el poble). No es va convocar la reunió de poble per parlar sobe l'alumne-de-la-primera-promoció-de-Sant-Ermengol-queixós-perquè-no-ha-rebut-un-detall-simbòlic-per-part-dels-salesians-amb-motiu-de-la-commemoració-dels-50-anys-de-la-creació-del-col.legi-de-Sant-Ermengol.

    Respondre
  • #13 Serni
    (06/10/16 19:04)

    Freedom for Lauredia. Peatge al Pont de la Margineda per passar pel nostre territori i assumpte arreglat...

    Respondre
  • #12 Molt bé, Gil !!!
    (06/10/16 16:10)

  • #11 soc tonto
    (06/10/16 15:35)

    Una llosa tant gran com la que tenim a Naturlandia no ens la podem treure de sobre ni pagant. Que cada any es perden mes i mes diners, cada any venen mes visitants i quan mes visitants hi van mes diners es perden. Quins gestors que hem tingut fins ara, si ara aixo es al contrari, voldra dir que els de UL, no sabien o no volien saber gestionar el parc. Cada vegada que m'expliquen mes coses ho entenc pitjor. Sera que soc tonto..?

    Respondre
  • #10 mil
    (06/10/16 13:53)

    Algú em pot dir si Miquel C. Gordi va intervenir?, i, si ho va fer, Què va dir?. Gràcies

    Respondre
  • #9 canya al mono
    (06/10/16 12:45)

    Desprès de la reunió de poble, vaig escoltar els números i la explicació del Sr.consol , la vaig trobar fluixeta, justa amb la mida que pertocava. Vaig trobar molt encertada la presencia dels ex-mandataris Pintat-Sangra(que estaban sentat davant meu). Recrimino la no presencia dels consellers generals Sr.Majoral-Montaner , i la no assistència de la majoria dels membres de l'anterior comú i sobretot dels craks financers Gil-Torrentalle). Això es com mínim sospitós i fa pudor (com es diu amb Castella “uele”) Si no hi ha motius per dur a la batllia a ningú, cadascú pot fer el que vulgui al Comú i Govern i no PASSA RES. Cal fer una llei de responsabilitat política. No es va dir qui v a influït amb aquesta desfeta, però tots sabem qui. Que la fiscalia i el tribunal de comptes faci la seva feina.

    Respondre
  • #8 INVERSIÓ PRIVADA
    (06/10/16 12:45)

    Desprès de 9 mesos la idea és l´atracció del Toni Bou que ja era una cosa que estava engegada pel Comú anterior.? Alguna cosa més ? Quin canvi de model hi haurà? estic impacient per veure qui seran els inversors privats.

    Respondre
  • #7 DUBTES I OPTIMISME
    (06/10/16 12:28)

    Al sortir vaig pensar , com és que el sr. Sangrà, gran promotor de Naturlandia i exrestaurador del parc no va fer cap intervenció ? Com és que el sr. Calsina no va fer cap pregunta ni cap diagnòstic com fa tot sovint a la premsa? com és que l´oposició comunal no va dir res en tota la nit ? com és que no hi eren els còsnols anteriors ? com és que el sr. Roig, gran opositor de Naturlandia va callar ? Quina inversió privada esperen els actuals mandataris ? Ja està tot amanit ? No serà el Resort que volien fer els anteriors Cònsols ? PeRò també vaig sortir més optimista, ja que si anem tan malament i l any 2017 tindrem beneficis, això vol dir que d´aquí poc temps guanyarem molts diners. Temps al temps.

    Respondre
  • #6 La xifra màxima espanta més.
    (06/10/16 11:50)

    Miquel Calsina Gordi va dir..
    I tancar solament el parc d'animals -ningú ho va esmentar ahir nit- vol dir, lògicament, tancar el parc d'atraccions. El cost tampoc seria el mateix.

    Respondre
Veure’n més
15
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts