Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
finances comunals

Vila no anirà a la fiscalia perquè no veu “mala fe” a la gestió anterior

Cinca assegura que no s’ha previst cap partida en el pressupost 2017 per al comú
En una trobada amb els mitjans de comunicació, el cònsol major de Sant Julià de Lòria, Josep Vila, va reiterar que la corporació no portarà els comptes del 2015 a la fiscalia. Vila va argumentar aquesta postura assegurant que des del seu punt de vista “no es va actuar amb mala fe”, sinó que tan sols es va produir una “gestió desencertada, poc acurada” dels comptes del comú.
El cap visible de la corporació laurediana no va amagar que la situació econòmica i financera en què es troba el comú és molt delicada i que cal capgirar-la per impedir que finalment
  • #11 DADADA
    (29/09/16 20:30)

    Però si ara alguns que estaven de Consellers comunals ocupen càrrecs importants a Govern!

    Respondre
  • #10 Josep
    (29/09/16 15:58)

    Els de Sant Julià sou la pera. Cornuts i a pagar el beure. Com us han enganyat! I ja en van ...

    Respondre
  • #9 Carles
    (29/09/16 14:09)

    Sr.Vila com a minim li demano que almenys no prengui per tontets als ciutadants del poble

    Respondre
  • #8 laurediana
    (29/09/16 14:08)

    Quan veurem la responsabilitat política?Que tornin els diners mal gastats i no caldrá aumentar impostos!!!!La crisi acabaría si els politics treballessin sense cobrar com abans!!!

    Respondre
  • #7 Dario
    (29/09/16 12:19)

    Quina vergonya!! I nosaltres a pagar mes foc i lloc,semblem masoquistes, la Gil mentrestant passejant per el poble tan panxa i la gent encara li fa la pilota,quina pena de poble.

    Respondre
  • #6 El gran Carlemany mon pare
    (29/09/16 10:36)

    La fiscalia hauria d'actuar d'ofici i en cas de delicte, responsabilitats també als "encobridors". Però molt em temo que aquí jo passarà res de tot això. Pagar i callar es el que ens toca als ciutadans de Sant Julià. Visca la política de poble!!

    Respondre
  • #5 JOAN
    (29/09/16 09:11)

    Bla,bla,bla,bla tots iguals i el poble a pagar.

    Respondre
  • #4 La chupipandi.
    (29/09/16 09:06)

    Pesa molt que la "beautiful people" laurediana sigui un còctel de Viles, Calls, barons d'UL i altres associats. Molt guai això del "no es va actuar amb mala fe". Serà una frase que tindrà molt de futur en el propers judicis a Andorra.

    Respondre
  • #3 Sarap
    (29/09/16 08:49)

    Ole ole i ole els mateixos que van utilitzar com un argument aquest cas per guanyar les eleccions ara diuen que només ha sigut una gestió desencertada potser que siguem una mica més coherents no per rés sino per respecte al poble. I per Sonata de Otoño no sé on veus la similitud quan els Liberals van prendre una decisió valenta invitan a que no es tornesin a presentar en les últimes eleccions per repeteixo respecte al poble.

    Respondre
  • #2 Amb la carn, millor vi negre.
    (29/09/16 08:24)

    El Sr. Vila tampoc demanarà a la Sra. Gil i al Sr. Torrentallé que tornin els diners dels àpats a costelles dels contribuents, els lauredians? Aquells agradables dinars amb un bon maridatge entre la carn o el peix amb el rioja o el penedés blanc?

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts