Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Sant Julià

El comú ha assumit 2,4 milions de dèficit de les societats públiques

Els números vermells de Naturlandia, Sasectur i la guarderia han deixat la corporació a només 60.000 euros de superar el límit màxim d’endeutament
El comú de Sant Julià ha assumit 2,4 milions de dèficit acumulat de les tres societats participades, segons van explicar ahir fonts comunals. Concretament els 1,7 milions d’euros a Naturlandia, més els 404.000 euros a la societats d’activitats socials i esportives Sasectur i els 320.000 de la guarderia pública. Aquest ha estat el principal llast que ha portat el comú a quedar-se només a 60.000 euros de marge de superar el límit màxim d’endeutament. Avui s’aprovaran els comptes de l’any passat i també el pressupost d’enguany.
El comú té uns ingressos d’11,63 milions d’euros. Com que la legislació estableix que un
  • #12 dqui hi ha de lo meu
    (28/09/16 15:24)

    L'estil de viure, la cultura del país i la forma de fer de certs sectors, esta portant al país a un carreró sense sortida, es el que se'ns ha ensenyat durant molt temps, tonto el últim, es una forma de vida que te data de caducitat. Tothom vol viure a cos de rei, sense fotre brot i si no "que hi ha de lo meu". que es la divisa del país.

    Respondre
  • #11 laurediana
    (28/09/16 14:17)

    Penso com Mireia!!!!

    Respondre
  • #10 canya al mono
    (28/09/16 12:48)

    mireia tens rao que paguin els accionistes i els mandataris i ex-consellers que van dir d'obrir el parc. Pero tots ells plegats i que no vaguin a fer mes politica, pero mira on son... al consell general i que fan alla? I pregunteu als "amos" de UL.. si aniran a la reunio de poble i si deixaran que els seus vasalls i vaguin? Que pensin que es una reunio de poble, no escridasaran a ningu, no estem a la epoca dels romans i el comu de sant julia es mes que un circ.... Encara que els de UL aixi ho pensin i aixi han fet durant tants anys. I ara estem on estem per ells, CAL TENIR MEMORIA I DIR LES COSES PER SEU NOM

    Respondre
  • #9 Mireia.
    (28/09/16 12:48)

    LES COSES CLARES va dir..
    Gràcies per aconsellar-me d'anar a viure a la Seu. Però vull viure al meu poble de naixement. No vull pagar la festa de Naturlandia!! I no vull pagar més import de foc i lloc i altres tributs indirectes per pagar la festa de Naturlandia. Sí que vull pagar la meva part de la guarderia. Per a mi 100 euros són diners i ho seran més a partir de la jubilació. El suma i segueix dels 1,7 milions del parc que ho paguin els creadors del projecte Naturlandia, un projecte que es va presentar com salvador del comerç de la parròquia i generador de grans dividends entre els accionistes.

    Respondre
  • #8 Gerard
    (28/09/16 11:44)

    El més trist de tot és que les nostres jubilacions s'estan dilapidant en aquest tipus de business facturat directament al contribuent, és necessari i imperant una llei de responsabilitat política amb penes de presó o expulsió del país.

    Respondre
  • #7 LES COSES CLARES
    (28/09/16 11:10)

    Ja fa molts dies que surten notícies sobre dèficits, societats del comú, etc. Sempre el Comú s´ha fet càrrec dels dèficits de les societats o solament hi ha 2 solucions, que pagui l´usuari o bé que es tanqui, i si no es deixa com està. S ha de ser més seriós al hora de treure conclusions. Pel que fa la Mireia, si creus que pagar 100 € de Foc i LLoc és molt, pots anar a viure a La Seu, però tranquila quan ets jubilis no pagaràs res.

    Respondre
  • #6 Empipat!
    (28/09/16 10:27)

    Els artífexs del negoci més deficitari d'Andorra s'han lluït. Han deixat Sant Julià a la cua del país. Igual que Grècia, Portugal, Irlanda, Espanya o Xipre són els països cuers d'Europa, Sant Julià s'ha vist a punt d'haver de demanar ser "rescatat" pel Govern… Ens han hipotecat la parròquia per anys!!

    Respondre
  • #5 Pa al pa i vi al vi.
    (28/09/16 10:25)

    Espero que a la sessió de comú i, algun dia, a la reunió de poble els cònsols tinguin la gentilesa de no fer cortina de fum i diguin blanc quan és blanc; i diguin pa al pa i vi al vi. Amb tot el que estem passant només faltaria que ens insultessin a nivell d'intel·ligència.

    Respondre
  • #4 "Cosas veredes, mio Cid."
    (28/09/16 10:18)

    A veure si a la sessió de comú puc veure al Sr. Torrentallé i em confirma que ja té el carnet VIP d'afiliat a DA.

    Respondre
  • #3 gra de la palla
    (28/09/16 10:06)

    Naturlandia a banda, la gent que es pensa???....que la guarderia i el centre esportiu donen beneficis??? Au, va....

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts