Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Finances

La cua per l'IRPF podria allargar-ne el termini

Tributs ha d’analitzar quina és la situació divendres, últim dia per presentar la declaració
Les importants cues que s’estan registrant a l’oficina de Tributs durant aquesta setmana deixen en suspens la possibilitat d’acabar allargant-ne el termini. Segons fonts properes al cas, aquesta no és l’opció volguda, però l’acumulació de gent podria provocar que divendres, l’últim dia per fer la declaració, no doni temps a atendre tota la gent que vol fer-la. En tot cas s’haurà de valorar què passa amb tota la gent que acabi presentant la declaració, sigui a través d’Internet o presencialment, fora del termini prefixat.
Diverses fonts dels comptables i assessors fiscals van tonar a fer èmfasi ahir que l’allargament del termini
  • #12 Josep
    (28/09/16 20:10)

    Va, no us escaquejeu! Passeu per caixa que s'han de pagar els sous dels nostres polítics. Jo ja ho vaig fer al juny a l'oficina (per internet no anava ni de casualutat) i tot correcte.

    Respondre
  • #11 Pepote
    (28/09/16 19:35)

    El famós programa no deixa de ser un assistent per omplir varid pdf. Es poden omplir perfectament a ma o en paper.

    Respondre
  • #10 pepe V
    (28/09/16 18:25)

    El programa va perfecte. Jo ho vaig entrar a la primera, sense cap problema. No sé la resta,...

    Respondre
  • #9 Pepe
    (28/09/16 18:13)

    Sí sí, pero jo la vaig presentar al juny, sense fer cues i a més a retornar i ara no estic plorant...

    Respondre
  • #8 Julia
    (28/09/16 15:48)

    Dipòsit a Batllia amb constància de la data i demanda per negar-se a atendre el públic. Ja sabem que la responsabilitat no és dels funcionaris, però així potser reclamaran a qui hagin de reclamar.

    Respondre
  • #7 Rosa
    (28/09/16 14:36)

    Mes vergonyos es que portis 2 mesos esperant solucionin el problema. T'hagis de desplaçar des de Londres i facis 3 dies de cua sense poder fer el tramit. Qui em psga els dies perduts de feina i les despeses?

    Respondre
  • #6 realitat
    (28/09/16 11:25)

    Si no arreglen el programa informatics d'una vegada per a poder enviar-ho telemàticament, l'any que ve igual. Per cert Pepe, SIS mesos en què podien haver solucionat els problemes informatics per trametre la declaració, I NO han fet res. Ara s'ho troben, I em refereixo a tributs, Pepe, no als declarants. Per si tant et costa entendre.

    Respondre
  • #5 a Pepe
    (28/09/16 11:22)

    Pepe va dir..
    La gent portem mesos desperts I intentant reiteradament trametre des del maig-juny la declaració via telemàtica. Si ets l'excepció que t'ha funcionat ignores l'altre 80% que no hi ha hagut manera. I, finalment, en no funcionar res, hem d'anar a fer cues sí o sí.

    Respondre
  • #4 peret
    (28/09/16 10:27)

  • #3 Així ho volien
    (28/09/16 08:38)

    No els ha donat la gana de solucionar els problemes reiterats amb el programa informatics per a trametre-ho per la xarxa. Sí, hi ha algú a qui li ha funcionat, però parlo pel 80% que no ho hem aconseguit ni a la de 10. Per molt finalitzada que la teníem I no ens deixava enviar, o ens demanava un representant legal de persona física... etc.

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts