Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Finances

Nova emissió de bons de l'estat de 100 milions

L’executiu preveu refinançar part del deute públic amb els fons obtinguts
El Govern va aprovar ahi per decret emetre deute públic per un valor de 100 milions d’euros, segons va informar en un comunicat. L’emissió es farà a través de bons i en un termini d’un any, d’acord amb el programa fixat el 30 de març. “Aquesta nova emissió dóna continuïtat a l’aposta del Govern per diversificar les fonts de finançament i gestionar el deute públic, tenint en compte la bona acollida que han tingut les diferents emissions per part dels inversors”, es va detallar des de l’executiu.
El preu de la unitat dels bons és de 992,56 euros, mentre que el
  • #10 Rockefeller
    (22/09/16 20:03)

    per cada 1000 euros et donen 7,50 euros... quin xollo!!! 

    Respondre
  • #9 Santi
    (22/09/16 19:16)

    Més Emissió de bons de l'estat, més impostos, més carestia de la vida, retallades en prestacions i nóminas.Me pregunto per a qui treballen els polítics, perquè no sembla que sigui per al benestar del ciutadà.

    Respondre
  • #8 Andorra
    (22/09/16 18:47)

    Quina garantia dona l'estat ? Com que de totes maneres no els hi faig confiança ! Primer que aprenguin a gastar correctament ! 

    Respondre
  • #7 estevet
    (22/09/16 17:06)

    Gestió de l'administració pública a l'andorrana = Més deute i menys serveis pel poble ras d'una banda i més interesos pels banquers i accionistes de l'altra.

    Respondre
  • #6 estevet
    (22/09/16 17:01)

    Més deute pel poble ras, més interesos pels banquers i accionistes. Gestió pública a l'andorrana.

    Respondre
  • #5 Jaque mate
    (22/09/16 12:08)

    Endeutar l'Estat és una estratègia del monopoli capitalista bancari per després privatitzar els serveis públics, cada dia ens assemblem més a Espanya, un cadàver que a estat conquistada pel grup bancari Inter-Alpha.

    Respondre
  • #4 Josep
    (22/09/16 11:18)

    Donat que si no hi ha inversors, els bancs es quedaran els bons i obtindran més interessos que negociant prèstecs amb Govern directament. Com sempre, la banca guanya i més tenint un Govern de la banca que, com s'ha vist, no té interés en reduir el deute públic.

    Respondre
  • #3 pepe
    (22/09/16 10:27)

    eso, eso, q los sueldos de los enchufados en el empleo publico, no se pagan solos y a fin de cuentas, los pesebres y la padrina, jamas son pagados por los politicos, al menos los señores feudales de antes, de vez en cuando, pagaban las copas de su bolsillo. Estos de hoy en dia, jamas pagan nada de su bolsillo. Q un pais como Andorra emita deuda publica deberia avergonzar a sus administradores, pero como no tiene, q solo tiene politicos egoistas, las cosas van como van.

    Respondre
  • #2 Titanic
    (22/09/16 09:55)

    Més deute públic, més impostos, més rotondes, més edificis públics de luxe i menys prestacions, retallades en sous i salut i el pitjor és que la jubilació no està garantida, cap a on va Andorra Srs?

    Respondre
  • #1 dand
    (22/09/16 08:55)

    la veritat que queda be dir que govern aposta per diversificar el finançament.... mai diuriam amb aquestes paraules que que van penjats!!!!

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts