Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Societat

Més accidents de trànsit i més víctimes greus

El ministre Jordi Alcobé i el secretari de l’ACA, Toni Sasplugas, apunten l’excés de velocitat
L’any 2015 es va tancar amb 575 accidents a les carreteres andor­ranes, 63 més que fa quatre anys, segons les dades que va fer públiques ahir l’Automòbil Club d’Andorra (ACA) recollides a l’Informe de Mobilitat que elabora l’entitat des de fa cinc anys. Les xifres no només reflecteixen un augment dels accidents, sinó que aquesta pujada és deguda a l’increment dels accidents amb víctimes, ja que l’any passat n’hi va haver un 24% més que el 2014, passant de 252 a 313. Però la pujada percentual més important es dóna en el capítol d’accidents amb víctimes greus, que ha estat
  • #8 RENFE
    (21/09/16 13:21)

  • #7 Horrorós....
    (21/09/16 11:49)

    Andorra és una pista de carreres, davant la passiva mirada de la policia, que no pot fer res .... cotxes i motos de gran cilindrada amb escapaments esportius contaminen acústicament les nostres valls, Andorra no és el que era, va apostar en els anys 60 per el capitalisme salvatge i ara simplement estem pagant les desastroses conseqüències.

    Respondre
  • #6 Joan C.
    (21/09/16 11:00)

    Potser que miresiu abans que la velocitat la conducció sota l'efecte de l'alcohol i les drogues i els "whasaperos" i demès que van atenent a tot menys a la conducció....

    Respondre
  • #5 Partícules NOX
    (21/09/16 10:28)

    Andorra ja sembla Pekin, la circulació és impossible i la contaminació és pròpia d'una ciutat cosmopolita, el càncer segueix augmentant, però seguim comprant cotxes i motos com si no passés res, fins que nosaltres mateixos siguem les víctimes del nostre propi objecte de desig, el automòbil.

    Respondre
  • #4 Sense comentaris.....
    (21/09/16 10:24)

    Que tal un dia a l'any sense cotxes a Andorra? Que tal començar a crear restriccions de trànsit per matricules en el centre d'Andorra? Que tal incentivar l'ús del transport públic ....? Ahhh .... comprenc, Govern no està interessat ja que el combustible està subjecte a un 70% d'impostos ....

    Respondre
  • #3 Andorra
    (21/09/16 10:14)

    cotxes que corren massa (cotxes d´andorra), turistes (especialment els espanyols) que no respecten les prioritats i que no paren al semáfor vermell ! no vec mai la policia o els urbanos actuant al respecte. En els trams a 60, soc l´únic que va a aquesta velocitat ! tothom em passa ! si desprès de FEDA, quan hi ha el tram a 40 vaig a aquesta velocitat, tothom em crida ! Respecte de la distancia de seguretat: Moltes vegades tinc els altres cotxes pegats al cul !  No paro de veure gent conduïnt amb el teléfon a la má i especialment els cotxes de societats i altres.  Quan a la contaminació, hem de saber el que volem ! Estem orgullosos de rebre cues de turistes nombrosos........ amb cotxes !!  I així moltes més coses ! Doncs, el resultat de l´ACA, excel.lent, per cert, no sorprén.

    Respondre
  • #2 Manca d'implicació de Govern
    (21/09/16 09:24)

    Primer de tot felicitar al ACA de la bona tasca que esta portant a terme, se de la bona labor,compromís he implicació del Senyor Sasplugas, no es pot dir el mateix del actual Govern del país, tot es queda en bones paraules he intencions, però res mes, no hi ha prouta implicació per part de les autoritats, la sensació es que no ens creiem el país. Els començaments de campanyes es dilueixen a mesura que passa el temps, no hi ha seguiment ni constància, això es un molt mal símptoma de com funcionen estan funcionant les coses, ho demostren clarament les estadístiques que ens aporta el ACA i que evidencia la manca de compromís per part del Govern.

    Respondre
  • #1 Eustaquio
    (21/09/16 08:49)

    L augment de sinistres i de velocitat és directament proporcional a la greu manca d efectius policials, igualment passa amb l augment de robatoris i de tràfic i consum d estupefaents.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts