Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Política

Cinca diu que no té “cap motivació” per ser candidat a cap de Govern

El ministre subratlla que “el joc brut” de l’últim any i mig “desgasta molt” tot i que precisa que ara no toca plantejar el relleu
“Avui no, sincerament” és la resposta de Jordi Cinca quan va ser interpel·lat per si li agradaria ser el relleu de Toni Martí com a aspirant a cap de Govern. El ministre argumenta que el que ha passat en l’últim any, l’afer BPA i les informacions que han sortit sobre el seu passat professional li han provocat “un nivell de desgast personal, psicològic i de cansament molt gran” i precisa que per això “ara de motivacions i ganes no en tindria cap en aquest sentit però és que ara no és el moment d’aquest debat”.
El titular de Finances remarca, en
  • #14 Ordino estudios
    (18/09/16 23:23)

    Cada mes que pagó 400Euros el meu deute a la cass reclamar per la cass després de 5 anys .. pensó amb el seu president i la injusticia que heu permers a molta gent honrada Autónoma o membrers de consell d administració i ens heu portát a la batllia per un problema de interpretació de la llei que vau tindre que modificar.. Per mi es el pitjor politic de la historia d'andorra. No et vull veure ni amb pintura .

    Respondre
  • #13 Indignat
    (18/09/16 21:08)

    I encara ens farà el joc de la victima cansada ! vergonyós ! Tots aquests politics, em fan fástic ! pensaré abans de posar la papereta a l´urna el proper cop ! em sembla que la má em tremolarà molt ! i potser no podré enfilar-la !

    Respondre
  • #12 Julia
    (18/09/16 20:05)

    Ni cap autoritat ni mèrit per continuar en el Govern. Extensible a tota la resta. Tampoc cap decència per dimitir.

    Respondre
  • #11 estevet
    (18/09/16 17:15)

    El "joc brut" sempre és per part dels contrincants, és clar. Serà el sr. Cinca un angelet?

    Respondre
  • #10 Josep
    (18/09/16 16:49)

    Esperem que compleixi la seva paraula, però dels polítics no te'n pots refiar massa, et poden dir que no es presentaran mai de la vida i al cap de dos dies ja els tens a les lllistes. Esperem que aquest tingui paraula.

    Respondre
  • #9 Toni
    (18/09/16 15:45)

    Jordi presentat plissssss , que farem que te fotim una hòstia que faràs historia 

    Respondre
  • #8 toquem de peus a terra ja!!!
    (18/09/16 14:20)

    siiiii la historia ho valorarà..... quant obrim un llibre d'historia al costat de george washington , winston churchil i nelson mandela apareixera jordi cinca....

    Respondre
  • #7 pq
    (18/09/16 11:40)

    Pq els politics no tenen cap carisma i amb el temps 99%  es tornen odiosos per la gent q els a votat, no u dic justament per aquest senyor u dic en general Pq?

    Respondre
  • #6 Toni
    (18/09/16 11:27)

    Jordi ánim ten's tot el meu suport i has estat un ministre impecable, la historia ho valorarà!!!

    Respondre
  • #5 Cuca
    (18/09/16 10:32)

    Si, noi, si....tu pretén ser candidat...això no serà més que una altre mostra del que realment és DA, vergonya amb majúscules 

    Respondre
Veure’n més
14
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts