Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Finances

Andorra, en un esborrany de la UE de països que podrien ser paradisos fiscals

Considera que el Principat es troba en situació de risc per manca de transparència
La Unió Europea ha citat Andorra com un dels 86 territoris que vigilarà ja que el considera susceptibles d’incloure’ls, a finals de 2017, en una llista de paradisos fiscals. Es tracta d’una fase inicial d’un estudi que analitza les jurisdiccions de països tercers de l’organisme comunitari en transparència econòmica, baixes tributacions o nul cobrament d’impostos a empreses.
El text remarca que no és “un judici de les jurisdiccions dels països tercers ni una llista preliminar”. Tan sols “una font de dades objectiva i robusta, produïda per la comissió, per ajudar els Estats membres en els següents passos del procés de creació
  • #11 David
    (17/09/16 15:12)

    Baixa fiscalitsacio??? Si gibraltar y malta tenen menos y estem practicamen a laltura de holanda

    Respondre
  • #10 Antoni
    (16/09/16 18:40)

    El FinCen, ha puesto multas al HSBC (ingles), al Bnp (francés), al Credit Suisse, por idénticos hechos que los de BPA.... también se van a acabar estos bancos derribándolos,expoliandolos y dejándolos a merced de carroñeros como los fondos buitre?

    Respondre
  • #9 Boby
    (16/09/16 18:29)

    És curiós el cinime dels EE.UU.... es va ficar amb Andorra per que la seva màfia de narcos, armes i medicaments NO guarda els diners allà. Cal ser cínics! ... A veure quan continuen amb la resta dels banc mafiosos. Els dels seus i els de UK, els de Suïssa etc ....

    Respondre
  • #8 Brexit Andorra
    (16/09/16 18:06)

    Referemdum ! El poble ha de decidir si vol o no entrar a la Desunió Europea

    Respondre
  • #7 Menjarem molta merda....
    (16/09/16 17:24)

    La "globalització" que està "homologant" a Andorra és en realitat la pèrdua de la seva sobirania enfront de la dictadura econòmica de la Troica, la globalització representa l'exclusió d'una immensa majoria d'éssers humans. Amb la globalització els drets humans de la gran majoria de les dones s'han vist eliminats davant el procés de privatització per part de les grans corporacions. No només la privatització s'ha donat en el sector financer i productiu sinó que ha acompanyat els serveis com l'aigua, energies, comunicacions, sanitat i l'educació. La globalització ha estat possible gràcies a la mundialització dels mitjans de comunicacions i la "crisis" económica, vehicle ideal per al capitalisme de tipus neoliberal el suport teòric és la llei del lliure mercat, (lliure saqueix)

    Respondre
  • #6 Joan
    (16/09/16 17:06)

    És el moment perque el Sr.Saboya ens expliqui perque estem negocian un acord. Com és que no hi ha Monaco i San Marino a la llista?? I encara pitjor Gibraltar !!! No seria millor entrar a la Commonwealth ? Segur que el Regne Unit ens defensaria molt millor que els nostres Coprinceps.

    Respondre
  • #5 Corneli
    (16/09/16 16:48)

    Saboya  a on anat a parar la diplomacia andorrana. Ho hem  donat tot. Que mes bolen?

    Respondre
  • #4 Adela
    (16/09/16 16:45)

    Quin fracàs per Marti Saboya Cinca i DA

    Respondre
  • #3 Carlemany
    (16/09/16 14:39)

    Ho tenim difícil, Andorra té res o poc a fer mentre continuï operant amb Euros. Geogràficament estem on estem i això tampoc ajuda. L'Europa que ens espera,és d'alguna manera la Europa que volia Hitler. Una Europa unida, governada per Alemania on els nacionalismes (Països) tinguessin cert protagonisme, això és el preocupant. 

    Respondre
  • #2 Maria
    (16/09/16 09:48)

    Tothom enten perque els Anglesos han decidit el Brexit...Aviat serà Dinamarca i Holanda que voldran sortir, llavors serà la fi d'aquesta organització internacional de Paisos mafiosos, decadents i prepotents.

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts