Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Política

Martí visita les ciutats d'origen de molts residents portuguesos

L’objectiu és reforçar les relacions amb aquestes dues localitats
El cap de Govern, Toni Martí, realitza aquest cap de setmana un viatge oficial a Portugal amb la intenció de reforçar les relacions amb les dues localitats d’on procedeixen la majoria dels residents originaris d’aquest país. En concret, ahir, avui i demà serà a Ponte de Lima i Viana do Castelo, on s’entrevistarà amb les principals autoritats dels municipis, responent d’aquesta manera a les invitacions rebudes per l’exe­cutiu.
Avui, la delegació andorrana assistirà a diversos actes organitzats amb motiu de les festes de Ponte de Lima, on coincidirà amb el president de la República de Portugal, Marcelo Rebelo de Sousa. Demà,
  • #9 Jhon
    (11/09/16 04:07)

    Unes vacances per Portugal pagades per tots nosaltres, i diguen viatge oficial.  Per fer que?

    Respondre
  • #8 Andorralandia
    (10/09/16 19:02)

    La foto frega el ridícul,quin paio...La gent sense feina,el poble agonitzant,el teixit empresarial amb l'aigua al coll i la resposta és aquesta:Tournées i viatges pagats. "Menos samba i mais treballar".

    Respondre
  • #7 sandy
    (10/09/16 18:40)

    Aquesta titella política a perdut el nort,tenim temes molt més preocupants, com ara la sobirania d'Andorra en el marc de la UE o que ja siguem oficialment una província d'Espanya.

    Respondre
  • #6 Galego
    (10/09/16 16:40)

    Molt be!!!! Mais portugal i mais galicia i menos independentisme!!! Viva Andorra!!! Viva Portugal!!! Viva Galicia!!!!

    Respondre
  • #5 Aixo aixo
    (10/09/16 15:35)

    Més valdria que anés  a fer una visita alguna comunitat de científics que no pas tot això, almenys treuriam  alguna cosa  positiva i no pas tans fados ,res que culturitci  una mica al pais

    Respondre
  • #4 en galego xa si
    (10/09/16 14:08)

    Este ano tambien Vendras de vacacións a Besoñano du Pontevedra co Rajoy

    Respondre
  • #3 Miliki
    (10/09/16 11:44)

    Guaita: el Miliki a anat a Portugal!

    Respondre
  • #2 Teletubbies
    (10/09/16 11:36)

    Vinga Toni, si continues així sortiràs al teletubbies, plega ja de una vegada, al menys fes-ho amb dignitat... guaita aquesta foto... ho diu tot...

    Respondre
  • #1 JordiCinka