Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Institucions

El Copríncep Vives demana ètica al país i a les “finances”

L’arquebisbe d’Urgell, malgrat “ser complex”, insisteix a acollir refugiats
El Copríncep episcopal i arquebisbe d’Urgell, Joan-Enric Vives, va demanar ahir “ètica” en el camp de les finances en referir-se al missatge que donarà dijous en la Diada de Meritxell. Ho va indicar al santuari, on va presidir la inauguració d’una exposició de Bíblies de la col·lecció privada de Pere Roquet. “Volem ser un país que sigui conegut pel seu rigor ètic i hem de ser excel·lents amb un comportament virtuós i en els temes d’ètica en tots els camps de la vida humana”, va assenyalar el Copríncep, que hi va afegir que no s’ha de ser ètic “només en
  • #10 Passat de roska
    (06/09/16 09:07)

    roska va dir..
    El respecte, cal guanyar-se'l ....

    Respondre
  • #9 roska
    (05/09/16 22:47)

  • #8 roska
    (05/09/16 22:47)

    Rosa va dir..
    Una mica de respecte, si us plau

    Respondre
  • #7 Rosa
    (05/09/16 19:09)

    I si comença per ell mateix?

    Respondre
  • #6 Hipocresía
    (05/09/16 18:20)

    A l'arquebisbe, els ciutadans també li demanem ètica i comportament virtuós, perquè als que ell representa, per descomptat que no el tenen.Desafortunat comentari,en els temps que corren...

    Respondre
  • #5 Comorrrrr?
    (05/09/16 16:27)

    Potser caldria demanar abans ètica a la religió...

    Respondre
  • #4 Vives
    (05/09/16 15:31)

    Abans que es miri al mirall! L'esglèsia és la primera que ha de tindre ètica i principis i tenint en compte tots els casos d'abusos sexuals, les poques ajudes humanitàries que fan (per no dir cap), l'ostentositat de l'esglèsia i el que prediquen i el que fan.... Que és mirin al mirall si us plau. Obviament que a Andorra s'ha de millorar i aplicar aquests prinicpis però repeteixo, que es mirin al mirall.

    Respondre
  • #3 MARKLIN2
    (05/09/16 14:54)

    Molt bon acudit lo que fa la calor tu.

    Respondre
  • #2 Prelatura
    (05/09/16 11:54)

    Amb l'Església hem topat .... La mateixa ètica que tenen les finances del Vaticà ...?

    Respondre
  • #1 Carlemany
    (05/09/16 11:38)

    Feu lo que dic, no lo que faig.

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts