Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Consum i serveis

Més contundència per als reincidents

Els comerciants consideren que el Govern hauria de ser més esctricte amb els establiments que acumulen queixes i faltes
Que el comerç sigui el sector que més queixes rep al Servei d’Atenció al Consumidor és una situació que no agrada a les associacions que agrupa els comerciants del país. Així ho admetia Susagna Venable, presidenta de l’Associació de Comerciants de l’Avinguda Carlemany i Travesseres, amb un clar “no és agradable”. A més, va lamentar que “malauradament encara queden alguns comerços que no tenen una bona praxis”, per la qual cosa va apuntar que “suposo que tots treballem perquè canviï aviat”.
Amb tot, per corregir la situació també va demanar l’ajuda del Govern. “Potser caldria revisar la reincidència d’alguns a l’hora
  • #3 Una indignada
    (26/08/16 10:51)

    Una tarda de aquest estiu he hagut de marxar de tres Terraçes a Escaldes, per que no em servían,  i això que no estaban plenas, anava arriban gent i anaven servint,  en fi, nosaltres invisibles, en un altre ocasió,  que et dones conte de com apugen els preus, per haver-hi turistes, vergonyós.  I per últim també haurien de mirar las queixes que hi han de la Cass, que per cert estan cobrant i trebaillant gràcies a tots nosaltres!!!!!!!

    Respondre
  • #2 Aslat
    (26/08/16 09:28)

    Esperem que el Govern actuïi no solament contra els comerços, els hotels que tant es queixen dels apartaments turístics, també hauríen de ser expedientats, a la fí si som un país de turisme, som la imatge que s'emporten els visitants.......

    Respondre
  • #1 controlar
    (26/08/16 08:59)

    Buenas, me parece fantastico vigilar el tema , pero con horarios de mas de 50horas tiene dificil solucion

    Respondre
3
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477