Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Transports

El Govern espera rebre el vistiplau final a l'heliport aquest setembre

El ministre Alcobé afirma que l’informe amb les conclusions sobre la idoneïtat del terreny d’Encamp “podria ser favorable”
El Govern es manté en espera de rebre el vistiplau a la idoneïtat dels terrenys del costat de FEDA per erigir-hi l’heliport nacional però preveu rebre la confirmació final aquest mes de setembre. Així ho va assegurar al Diari el ministre de Transports i Administració Pública, Jordi Alcobé, el qual va posar de manifest que “segur que no pot tardar gaire més” i que per tant “el podríem rebre al setembre”. El darrer escull que afronta la ubicació per ara candidata a albergar la infraestructura és l’estudi tècnic que estan elaborant experts francesos com a part del marc de relacions
  • #8 Helios
    (22/08/16 15:41)

    A Sacalma i Can Diumenge estarán super contents,i super distrets ha estat una sort per a totes les altres Parròquies que s'hagi triat aquest lloc i es faci aqui.felicitats al ministre de torn.

    Respondre
  • #7 Andorair
    (22/08/16 13:18)

    bona eleccio es un lloc ideal felicitats! ciutada d'escaldes

    Respondre
  • #6 Api
    (22/08/16 11:48)

    Quina comissió ofereixen per comprar aquest galliner a preu d'or ?

    Respondre
  • #5 Requiem Andorra
    (22/08/16 11:30)

    La cagada de l'after Patapou ja ens va costar 1,5 milions d'euros, las políticas dels nous pijo progres del segle 21, somien amb aires de grandesa, però no se'n recorden dels seus orígens ....

    Respondre
  • #4 Chemtrails
    (22/08/16 11:02)

    És just el que ens faltava ! Centenars d'avions internacionals ja invadeixen l'espai aeri andorrà, provocant so, reduint la lluminositat i generant inversió tèrmica, el parc mòbil s'ha incrementat en un 400%, i ara només ens falten ocells de ferro sobrevolant les nostres torturats orelles.Pobre Andorra, això és el progrés?

    Respondre
  • #3 dand
    (22/08/16 10:17)

    i tot per la pijeria de sobrevolar la capital!!! al costat de la frontera , sentit comú.... encara m'hen recordo quan va sortir la noticia de l'heliport al patapou i s'ens va vendre que tindria cost 0 per a les arques publiques "hemeroteca please"i ara tenim una partida presupostada, doncs la meva pregunta es on esta la trampa?

    Respondre
  • #2 Josrp
    (22/08/16 09:39)

    Això mateix. Porta'l on vulhguis. Els d'Engolasters no volem patir el soroll i el perill dels helicòpters de manera constant.

    Respondre
  • #1 No volem l'heliport a la FEDA !!
    (22/08/16 07:22)

    Jordi, porta't l'heliport a Canillo i deixe'ns en pau a Escaldes amb els teus helicòpters.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts