El fet de triar un desti pel preu, desgraciadament, no està marcat per la nacinalitat sino per les prioritats del client, ja sigui anglés (dixi consum de begudes asiquibles als bar) portugués (dixi esqui asequible), etc. Si els preus de la nit d'hotel s'incrmenta en relació a la seva categoría, tindrem millors serveis, més guanys ,menys turistes (més selectes) i ..... hi haurà menys hotels . Pura teoría selectiva i no demagogia per nacionalitat.
Respondrele "mistery guest" devrait être pratiqué dans tous les services touristiques du pays ! La première chose qui devrait être faite est de réguler la politique de prix par catégories. Il n´est pas normal d´avoir des hôtels de 5 étoiles pratiquant les prix 2 étoiles ! C´est pour cette raison que je dis toujours que le tourisme est faussé en Andorre. Les espagnols (nombreux et majoritaires) ne viendraient probablement plus si les prix des hôtels étaient à leur valeur réelle ! L´on dira ce que l´on voudra, mais c´est la triste réalité.
RespondreNo cladrà. mistery guest; dels comentaris reals de clients dels establiments, mostres d'enquestes fidels i d' un cuadre d'inspectors professionals amb amplis coneiximents del sector ni haurà prou. Cada negoci s'ubicarà allà on vulgui dins d'aquestes categories.
Respondrepesadets amb les paraules amb anglès!!!! tant costa dir client anonim o un analogisme similar? mes que res ho dic per a la gent gran , i tampoc queda tant "guay"
Respondre
Els serveis de fisio, podoleg, massatge esportiu, cangur, personal shopper, ajuda de cambra i altres "delicatessen" en llenceria ajudaran a mantenir les 5 ***** GL o la garantiran?
Respondre