Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Turisme

Equipaments i serveis puntuaran a l'hora de classificar els hotels

El Govern també tindrà en compte les valoracions dels visitants a les pàgines web i farà ús del ‘mistery guest’ per inspeccionar establiments
El projecte de llei d’allotjaments turístics aprovat pel Govern la setmana passada preveu incorporar la valoració dels serveis oferts pels hotels a l’hora de classificar per estrelles els establiments que ja no es regiran només pels equipaments. Es tracta d’una mesura llargament reclamada per la patronal del sector que la considera “bona” i “un encert”, ja que permetrà posar en valor els establiments que ofereixen als seus clients prestacions com ara un servei de cuina o d’aparcament de cotxes 24 hores al dia. Es tractarà d’un sistema molt innovador ja que, com va explicar el ministre de Turisme, Francesc Camp,
  • #5 Julia
    (08/08/16 22:15)

    Els serveis de fisio, podoleg, massatge esportiu, cangur, personal shopper, ajuda de cambra i altres "delicatessen" en llenceria ajudaran a mantenir les 5 ***** GL o la garantiran?

    Respondre
  • #4 Opinió
    (08/08/16 16:23)

    El fet de triar un desti pel preu, desgraciadament, no està marcat per la nacinalitat sino per les prioritats del client, ja sigui anglés (dixi consum de begudes asiquibles als bar) portugués (dixi esqui asequible), etc. Si els preus de la nit d'hotel s'incrmenta en relació a la seva categoría, tindrem millors serveis, més guanys ,menys turistes (més selectes) i ..... hi haurà menys hotels . Pura teoría selectiva i no demagogia per nacionalitat.

    Respondre
  • #3 Gil
    (08/08/16 15:11)

    le "mistery guest" devrait être pratiqué dans tous les services touristiques du pays !  La première chose qui devrait être faite est de réguler la politique de prix par catégories. Il n´est pas normal d´avoir des hôtels de 5 étoiles pratiquant les prix 2 étoiles ! C´est pour cette raison que je dis toujours que le tourisme est faussé en Andorre. Les espagnols (nombreux et majoritaires) ne viendraient probablement plus si les prix des hôtels étaient à leur valeur réelle ! L´on dira ce que l´on voudra, mais c´est la triste réalité. 

    Respondre
  • #2 Nou reglament
    (08/08/16 13:08)

    No cladrà. mistery guest; dels comentaris reals de clients dels establiments, mostres d'enquestes fidels i d' un cuadre d'inspectors professionals amb amplis coneiximents del sector ni haurà prou. Cada negoci s'ubicarà allà on vulgui dins d'aquestes categories.

    Respondre
  • #1 nova generaciò
    (08/08/16 11:21)

    pesadets amb les paraules amb anglès!!!! tant costa dir client anonim o un analogisme similar? mes que res ho dic per a la gent gran , i tampoc queda tant "guay"

    Respondre
5
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477