Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Política

Martí reafirma Casadevall com a secretari general del Govern

El cap de Govern, Toni Martí, va confirmar ahir Jordi Casadevall com a secretari general del Govern, després que aquest posés el seu càrrec a disposició per la seva vinculació familiar amb la defensa dels interessos dels accionistes majoritaris en les diverses causes judicials de l’afer Banca Privada d’Andorra, segons va explicar ahir l’executiu en un comunicat.
En una carta adreçada al secretari general, Martí li va reafirmar la seva confiança i va agrair a Casadevall la “lleialtat i honestedat demostrades al llarg dels últims dies”. Tots dos van acordar que Casadevall, en qualitat de màxim responsable del gabinet jurídic, “s’inhibeixi
  • #8 Joan
    (05/08/16 15:44)

  • #7 and
    (05/08/16 14:39)

    mirem el bopa que segur que ens la han colat!!!!

    Respondre
  • #6 Un que no ho enten
    (05/08/16 11:54)

    Aqui hi ha algo que no encaixa bé o no s'enten,Cap de Govern,Pare Casadevall,Fill,Cosi,crec que per ètica haurien de plegar tots.

    Respondre
  • #5 Josep
    (05/08/16 11:20)

    Teatro del bueno. Si creus que has de dimitir, dimiteixes i punt.

    Respondre
  • #4 vergonyos
    (05/08/16 10:48)

    fem veure que has de plegar pero no, separació de poders a Andorra?? Clar que no, d'aqui a uns anys quant els portugessos podrem votar cambiara la cosa i les families s'aniran a prendre pel cu.....

    Respondre
  • #3 Josep Cargol
    (05/08/16 10:34)

    El Toni te mes feina a confirmar gent que a governar. Potser que prengui alguna decisió

    Respondre
  • #2 Pepi
    (05/08/16 10:00)

    Carai! Quanta ètica desprén aquest govern dels millors! Com expliquen que no ho apliquen per escollir l'advocat que els representa? Senyor Casadevall, com a responsable del gabinet jurídic no ha qüestionat la ética per designar el Sr. Pujadas, oi? Serà que no serà una qüestió d'ética com pretenen vostès "vendre" al "poble" tot aquest enrenou a l'entorn seu?

    Respondre
  • #1 Canillo
    (05/08/16 08:17)

    Si el secretari creu que ha de plegar de govern perquè els seus cosins representen els Cierco, com és que no veu la mateixa incompatibilitat pel fet que el seu propi pare sigui el president del consell superior de la justícia? Si és el responsable del gabinet jurídic del govern el seu pare no pot controlar la Justícia. On és la separació de poders?

    Respondre
8
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts