Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Jordi Nadal

“Les comunicacions poden fallar i s'ha de conviure amb això”

El director general de l’operadora remarca que estan ben preparats tècnicament però que la tecnologia pot fallar, i destaca la baixada de tarifes de roaming, en declaracions a COPE Andorra-AD Ràdio.

Es pot deduir que a Andorra Telecom li falten mitjans tècnics per fer aquests processos com ara la migració de dades que va deixar sense Internet 17.000 clients?
No, no li falten. Són intervencions complexes, no vull posar excuses i no hauria hagut de passar, sobretot sent la cinquena fase. Som una empresa que en l’àmbit tècnic per la nostra solvència sempre tenim el millor, el proveïdor que ens està estabilitzant
  • #8 dentetes
    (12/07/16 08:20)

    Quan valdria un pack amb Internet ilimitat+fix+1 mobil amb 3Gb+2 mobils amb 500Mb? Més enllà del runer 39.85€ impostos inclosos. Això es el que ens perdem a Andorra. Oblidava dir que les trucades del 1er mobil i el fix son ilimitades.

    Respondre
  • #7 Toni
    (11/07/16 19:42)

    Jordi si poden haver-hi talls, averies i manteniments. Però en el cas dels manteniments s'avisa amb antelació i no es fan de forma salvatge sense dir res. Les averies són averies, però ultimament tot sembla culpa dels hackers que així ningú pot discutir, i no aviseu mai dels manteniments. Esteu pagant les conseqüencies de fer-ho malament. Heu de donar qualitat ja que esteu en situació de monopoli, i sino deixeu entrar més operadores a la plaça.

    Respondre
  • #6 NouOperador
    (11/07/16 15:28)

    I si deixem entrar nous operadors ? Vodafone, Movistar, Orange! Mira si en podem fer de coses! Si aquestes declaracions les fes el Director de Orange, d'avui per demà perdrien el 50% dels clients, immigrant cap a una altra companya. Aquí Andorra, no podem! Lamentable!

    Respondre
  • #5 Optical Fiber
    (11/07/16 14:48)

    La cultura del conformismo,es lo que hay,no podemos hacer nada....son ataques de hackers... tened paciencia,sufridores,no os queda otra que tragar y apechugar....tenemos el monopolio...es lo que hay.

    Respondre
  • #4 treball
    (11/07/16 11:43)

    Massas de enxufats i pocs de profesionals

    Respondre
  • #3 UsuariSom
    (11/07/16 11:32)

    ¡Dimiteix! Ara ja sabem per què empreses com Apple, Amazone, Facebook, etc... no volen instalar-se Andorra... "Les comunicacions poden fallar..."

    Respondre
  • #2 Josep
    (11/07/16 10:57)

    i si preguntem als politics quan podrem veure com ho fan les empreses competidores, és bó que no n'hi hagi cap? un sol no es pot fer autocompetència

    Respondre
  • #1 Alex
    (11/07/16 08:39)

    Això és evolució o involució? Que  ens tenim que resignar i seguint pagan per un servei deficient? Que torni el coure si us plau,no volem  conviure amb aixo! La baixada de preus no justifica ni rebaixa  la vostra inoperància. 

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts