Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Política

Cinca anuncia querelles pel 'cas Orfund'

El ministre nega els fets i prendrà accions legals contra el demandant i alguns mitjans
El ministre de Finances i portaveu del Govern, Jordi Cinca, ha anunciat “accions penals” després de la presumpta querella de l’expresident i fundador d’Orfund, Joan Samarra, contra la seva persona acusant-lo d’administració deslleial i apropiació indeguda. Tot i que, segons va reconèixer el mateix Cinca, encara no ha estat notificat de la querella, “he donat instruccions als meus advocats” perquè en cas que sigui així passar a l’acció. A banda de personar-se contra Samarra, també avança actuacions “contra els mitjans pel que s’ha publicat” i una tercera acció legal que no va voler esclarir encara.
Cinca va voler deixar clar, remarcant
  • #13 Aral
    (11/07/16 08:53)

    Lara va dir..
    Eres mala, amargada y asqueada. Tu vida no te gusta y no te atreves a cambiarla.  No me gustas, siempre malmetiendo y dando nombres sin ninguna base ni fundamento. Los chorizos a la carcel, los incompetentes a su casa, pero los amargados llenos de rencor, sois lo peor de lo peor.

    Respondre
  • #12 Ton Rodriguez
    (08/07/16 07:10)

    Tothom sap molt be que les agencies de comunicacio son expertes amb fer lo que algu vol que diguin,buscan informacio per desprestigiar a quasevol,buitres sense escrupuls,ni cas. La ma negra que hi al darrere se s'he sap qui es.

    Respondre
  • #11 D'advocats temeraris n'hi ha un bon grapat...
    (08/07/16 00:37)

    dand va dir..
    No em digueu que d'advocats temeraris no n'hi ha molts!!! Aquest argument que dones Andreu no em convenç...

    Respondre
  • #10 dand
    (07/07/16 20:18)

    completament d'acord andreu!!

    Respondre
  • #9 Andreu
    (07/07/16 14:25)

    Algú pensa que algun advocat hauria comés la temeritat de plantejar formalment semblant querella després de tants anys, si no disposa de documentació que ho avali ???

    Respondre
  • #8 Glopets d'aigua
    (07/07/16 13:34)

    Avís als Palmeros dels Cierco i als Mariachis del Martí: El Cinca ara no pot marxar. Ha d'aguantar el merdé que s'ha montat fins al final. Si marxés ara...qui és el guapo que es menjaria el marró ???. Aguanta, Cinca !!!.

    Respondre
  • #7 Dimissió inminent
    (07/07/16 12:11)

    Cinca porta al pit la lletra escarlata, ja no pot ser un representant polític del poble.

    Respondre
  • #6 Ferrus-sola
    (07/07/16 10:52)

    Recordo un altre Jordi, el marit de la Ferrrussola, utilitzant els mateixos arguments. Qui sap, poder ara serà veritat. O poder s'aconseguirà alló que va dir la "gran" Ferrussola: endavant que això s'oblida. Qui sap. El que ningú pot negar és que el nom d'Andorra va arrossegat pel femer.

    Respondre
  • #5 Gil
    (07/07/16 10:29)

    Que facin la cuina entre ells. Però el fet és que la imatge d´Andorra està malmesa ! i no és per culpa dels cuitadans ! Aquesta situació amb aquest home ha arribat a un tal punt, que ara, el millor sería no sentir a parlar mai més d´ell. O bé els mitjans de communicació en saben massa o no en saben prou ! però la situació és molt confusa per a tothom. La credibilitat política també està al nivell més baix !

    Respondre
  • #4 Lara
    (07/07/16 10:16)

    Los thysen estaban en este tinglado también.

    Respondre
Veure’n més
13
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts