Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Turisme

El sector hoteler afirma que hi ha 9.000 llits en pisos turístics il·legals

Els empresaris asseguren que es tracta de “competència deslleial” i esperen que la nova llei d’allotjaments els faci aflorar
El sector hoteler estima en uns 9.000 els llits que hi ha en apartaments turístics il·legals. Reclamen que la nova llei general d’allotjaments turístics estableixi els mecanismes suficients per aturar el lloguer d’aquestes places que qualifiquen de “competència deslleial”.
El departament d’Estadística va informar fa un parell de mesos que al país hi havia 9.807 llits en 1.962 apartaments moblats per a vacances. Una modalitat que fa referència als pisos que particulars i agències posen a disposició dels clients mitjançant diferents mètodes. Entre ells hi ha plataformes d’internet com Airbnb, que han generat molta polèmica en estats veïns perquè en alguns
  • #8 lluis
    (09/06/16 14:53)

    Andorra no necessita més turisme de mases. Si no, turisme de qüalitat. El turisme de mases és contaminant, és poc respetuós per el medi, és turisme low cost que només busca preus baixos... Andorra ha d´apostr per un turisme de qüalitat i diferenciador.

    Respondre
  • #7 Gerai 2
    (09/06/16 12:48)

    Gerai va dir..
    Gerai, la repercusió del circ de Soleil als comerços dels voltants és una: deixen el parc central sense aparcaments durant mesos.És com si a Barcelona plantessin el circ al ben mig de l'aeroport del Prat. No hi haurian avions, però hi hauria circ. Andorra té una lògica diferent, mengeu apart.

    Respondre
  • #6 Alex
    (09/06/16 12:38)

    Discrepo totalment d'aquest article. Actualment estic gestionant un bon numeros d'apartaments. Estem donant feina directa i indirectament a moltissima gent. Aquest article fa molt de mal a la gent que com jo i molts altres tenim ganes de mostrar al turisme que som gent de bé i que fem les coses bé. Com sempre paguem "justos per pecadors". 9.000 Llits il.legals !!!!! estem bojos !!!! Quan ha crescut Andorra des d'ahir ?? Crec que el redactor d'aquest article hauria d'haver-se informat bastant millor. En fi som bastants els que fem les coses bé i seguirem lluitant per defensar el nostre bé fer !!!

    Respondre
  • #5 Aslat
    (09/06/16 11:37)

    Article penós va dir..
    Conec personalment a 5 empreses que exploten apartaments turístics/moblats per vacances que gestionen prop de 440 apartaments (2.000 llits) i tenen qualificacions a Booking.com que van del 8.3 (Molt bé) al 9.1 (Fantàstic). A veure quants hotels s'apropen.....?

    Respondre
  • #4 Eloi
    (09/06/16 11:29)

    Els hotelers viviu ancorats al segle pasat,Andorra canvia, vosaltres solament teniu una opció, renovar o morir.Tal cual.El oligopoli s'ha acabat.La burguesía andorrana es té que reinventar,las velles fórmulas no funcionan.

    Respondre
  • #3 Article penós
    (09/06/16 11:13)

    Que hi diuen les notes al booking.com??....la gent que prefereix?? Hotelers no ploreu, adapteu-vos.... si el pais va contra el mercat, la gent no vindrà a Andorra...La oferta s'adaptarà sola, sense necessitat de llei, la demanda (el client) mana.

    Respondre
  • #2 aslat
    (09/06/16 10:07)

    No són 9.000 llits il.legals!!! Ja hi tornem amb els titulars periodístics puerils i tendenciosos.... Hi han 1.962 apartaments moblats per a vacances degudament registrats i gestionats per 29 empreses degudament autoritzades per Govern i registrats els apartaments prop del Departament de Turisme. La major part dels apartaments han passat l'inspecció, les empreses paguen els seus impostos, donen feina a centenars de persones directa i indirectament, atrauen turistes (un 8% més que l'any anterior), etz.... Algú em pot explicar on és el problema? Aquesta llei pretén eliminar competència als hotelers, està molt clar. El que no veuen els polítics i hotelers que el que estàn promovent és que si no hi ha oferta, la gent anirà a altres destinacions. Ara li tocarà als apartaments turístics, demà potser es fara amb les pizzeries.......

    Respondre
  • #1 Gerai
    (09/06/16 09:39)

    I les estrelles de qualificació dels hotels obeeixen als seus serveis reals? i la competència deslleial dels hotelers, beneficia o perjudica als clients finals? El Circ del Soleil, ho paguem els ciutadans per afavorir al Lobby Hoteler? Quina repercusió económica real té entre la resta de comerços?

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts