Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Finances

El Govern ajudarà Sant Julià a redreçar les finances comunals

Gilbert Saboya assegura que l’executiu “estarà al seu costat” i que quan es coneguin els números es buscaran els mecanismes per afrontar la situació
El comú lauredià trobarà al Govern el mateix suport que va tenir el de la Massana. És la resposta del ministre Gilbert Saboya respecte a l’atenció que es tindrà amb Sant Julià per l’elevat deute que arrossega la parròquia per Naturlandia, que els deixa per sobre del límit d’endeutament i, per tant, sense poder rebre transferències si s’aplica la llei. El titular d’Afers Exteriors assegura que “quan ens vinguin a presentar la situació estarem a l’escolta i al seu costat per intentar ajudar el màxim”, i puntualitza que tothom és conscient de les dificultats econòmiques que té l’administració laurediana “per
  • #8 Toni
    (03/06/16 18:52)

    I mentres tant la sra. Gil de directora al ministeri de salut,ole,ole!!!!!

    Respondre
  • #7 Julia
    (03/06/16 16:42)

    Ho tinc clar com empresària, demano ajuts i subvencions, malbarato i ja vindrà el Govern a rescatar-me amb els diners de tots. Gràcies per fer-nos veure tant clar de que es tracta.

    Respondre
  • #6 joker AND
    (03/06/16 15:28)

    Tenint en compte l'elevat deute de Govern, com s'ho faran??

    Respondre
  • #5 sociabilitzar les perdues, privatitzar els beneficis
    (03/06/16 14:56)

    Curiosament a Andorra tenim polítics impol·luts, incorruptibles mai, mai passa cap escàndol de corrupció, amb una abnegació capa lo públic de llibre, el fiscal? no en necessitem cap de fiscal, si això es el paradís, que mes volem, ai no estem mai contents

    Respondre
  • #4 Tanqueu el parc d'animals!
    (03/06/16 10:38)

    Té raó el Sr. ministre: "no ens podem plantejar un tancament de Naturlandia" Però sí que s'hauria de tancar el parc d'animals. La societat evoluciona ràpidament cap un respecte sense excuses dels instints i psicologia animal. Inclús els corre-bous sense mort de l'animal són cada dia més contestats. La contestació i rebuig del parc d'animals de Naturlandia és un fet més que previsible, anunciat, segur en el temps, un temps molt proper.

    Respondre
  • #3 Festival privat
    (03/06/16 10:03)

    La burocratització de l'Estat no té límits, d'aquesta manera es manté a la "burgesia" .Els que sostenim aquesta "festa privada" som els contribuents, en forma de més i més impostos,y més y més retellades......

    Respondre
  • #2 007
    (03/06/16 09:09)

    Capitalisme d'Estat,quant els negocis funcionen, es privatitzen,quant no funcionen, es sociabilitzen,tot això sense una llei de responsabilitat política, els politics avui tenen licencia 007.

    Respondre
  • #1 PEPE
    (03/06/16 08:03)

    Els uns a gastar i els altres a pagar.Ara penso montar un negoci i si s´en va a noris qué pagui la padrina.JA JA JA !!!!!!!!

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts