Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Seguretat social

Empresaris en peu de guerra per la pujada de cotitzacions

Sindicats i patronal rebutgen l’augment del 2% de les cotitzacions, que entra avui en vigor
D’aquesta manera, l’assalariat passa a aportar el 6,5% del seu sou a la branca general i l’empresa un 15,5%.

Sindicats i patronal lamentaven ahir l’aplicació d’una mesura que han rebutjat des que el cap de l’executiu, Toni Martí, la va donar a conèixer durant el debat d’orientació política del passat mes d’octubre i que ha estat en stand by fins a l’entrada en vigor del pressupost de l’Estat per a aquest any. Martí es va reunir, durant les setmanes següents, amb representants de la patronal i dels sindicats de treballadors per explicar-los el perquè de l’augment. En tots dos casos, es
  • #34
    (02/04/16 06:16)

    Vota da, mira que passarà. Una vergonyaaaaaa

  • #33
    (02/04/16 05:36)

    La pujada es queda curta. No és suficient. S´ha de pujar més les cotizatcions i també s´ha d´allargar la jubilació fins als... Aquesta és la tendència dels paíssos occidentals.

  • #32
    (01/04/16 20:23)

    A Espanya, al règim general de la SS, es paga en total un 28,30%, però es reparteix 23,60% empresari i 4,70% assalariat. Aquí a Andorra queda 15,50% empresari i 6,50% assalariat. I a sobre tenen prestació d'atur i sanitat gratuita!!

  • #31
    (01/04/16 20:07)

    Es vergonyós, estem pagant l'inoperància i la mala gestió. Sous exorbitans a gent de fora que no toquen l'arrel del problema a més de no passar de mediocres i directors i càrrecs inutils. Visca La Padrina!!!(fins que l'enterrem)

  • #30
    (01/04/16 19:36)

    La CASS és una estafa per que els més rics i els fucncionaris cobrin jubilacions de millonaris. Fora CASS d'una vegada.

  • #29
    (01/04/16 19:21)

    Vaig votar fa 4 anys a DA i a les ultimes DA. Però crec que la vaig cagar, el Jaume ho va fer molt millor en condicions més dificils que el Toni Marti. Per les properes ho tinc clar.

  • #28
    (01/04/16 18:17)

    El que esta claríssim es que esta promovent una paralització total de l’economia del país empobrint mes al treballador amb uns sous que no es correspon al nivell de vida del país i també impulsar la compra a las grans superfícies del país veí al cap de setmana on ja surt millor fer la compra que no pas aquí , això no es estimular l’economia ,això es posar un fre amb sec de tot , mes valdria que controlessin mes als que portant anys i panys de baixa que es riuen del govern i la resta del país

  • #27
    (01/04/16 17:54)

    Us recordo que el flamant nou director de la SAAS made in DA cobra 12.500€ al mes. El SAAS cobra tots els seus serveis a la CASS i algú a de pagar-lo, no? Qui el pagarà? Doncs nosaltres. Per què? Perquè els andorrans van voler que Toni Martí seguís essent el Cap de Govern.

  • #26
    (01/04/16 17:13)

    y encima vas a la CASS y parece que se deayunan con vinagre, te tratan como si te estuvieran haciendo un favor y no como una persona que está contribuyendo a pagarles el salario

  • #25
    (01/04/16 17:11)

    Per Marc: Llegeix be, parlo del règim general de la SS, no del règim d'autònoms. Dels autònoms millor no en parlem.

Veure’n més
34
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts