Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Josep Maria Gómez de Urrutia

“Amb els anys el client ha vist que la publicitat funciona”

La feina que feia a principi del 90 ha canviat molt a la d’avui?
Llavors encara es feia en blanc i negre i treballàvem amb fotolits, que són unes pel·lícules similars a una radiografia i ara ja es treballa amb planxes. També ha canviat molt la manera de fer els anuncis.

En quin sentit?
Per exemple, per posar un logo s’havien d’escanejar de les targetes de visita dels anunciants i fer muntatges amb fotos i dibuixos.

El pas del blanc i negre al color deuria ser un canvi contundent.
Va ser molt important. En un primer moment només hi havia algunes pàgines a color i
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477