Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Bàsquet

Història i superació per guanyar socis

El MoraBanc Andorra engega campanya sota el lema ‘Mai por’ i amb imatges del fons Claverol
La capacitat per avançar i construir present i futur fent front a milers de desafiaments que ha tingut el Principat és el fil conductor amb el qual el MoraBanc Andorra ha engegat la campanya de socis per a la temporada 2016-17. Amb un lema contundent, Mai por, i un suport farcit d’història, el del fons fotogràfic de la Fundació Valentí Claverol, el club aspira que la seva massa social s’incrementi. Un al·licient més tangible per aconseguir-ho és que els preus dels abonaments es mantenen respecte a la passada temporada.
Entre les fotografies que estaran al costat del MoraBanc en aquesta campanya
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477