Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar

Ambaixador Toni Bou

Conformar-se? Toni Bou no sap el que és això. Millorar? És el seu objectiu diari. Més espectacular que mai... i aquest cop a la neu! Així promociona l’equip Repsol a les xarxes socials (Box_Repsol) el darrer vídeo, de poc més de dos minuts i mig, amb el pilot català de protagonista. Bou, que la setmana passada va conquerir a Marsella el desè títol de campió del món de trial indoor, canvia radicalment d’escenari i es passa als paisatges nevats de Naturlandia. No hi podia faltar la seva Honda, amb la qual es va deixar anar i va buscar noves sensacions.

“Ha
  • #8
    (31/03/16 18:46)

    Boníssim, bestial, un crack. Potser sí sobraven les zones del refugi, però a aquest paio se li pot perdonar. un MÀQUINAAAAAAA els que tan critiqueu no ho feu ni a peu. PD. no malmet més la muntanya que qualsevol esquiador, ratrack o pilona, telecadira, etc.

  • #7
    (31/03/16 16:07)

    que us penseu que fan els altres pilots a Andorra ? on s'entrenen ? a les nostres muntanyes amb motos de trial , enduro. Com a Andorra no hi han lleis , i si hi son no es fan respectar no és un problema. Es l'exemple que hem donat els d’aquí. Circulem amb motos de trial sense matricular ni assegurança per on calgui . I després fem congressos on es diu que cal potenciar el senderisme ... i a més amb la col•laboració de Natur...qué ??? Patètic i vergonyós. Uun zero per ell i per la imatge de país.

  • #6
    (31/03/16 15:58)

    Sou uns amargats! I la promocio que fa del pais! Es veu clarament que es a Naturlandia i no fa mal a ningú. Sempre criticant. Hi haurå alguna cosa que us sembli be? Com diria la Pantoja, sois unos destructores!

  • #5
    (31/03/16 15:33)

    YHEAAAAAA ! FULL GAS!!!!!! MOLT BO!!!!!!! VISCA BOU!!!!

  • #4
    (31/03/16 14:07)

    VERGONYOS !!!!!!

  • #3
    (31/03/16 11:12)

    Ara resulta que tots els que venen de fora son embaixadors? Estan aqui per lo que estan. Hi ha molta gent d andorra que mereixeria aquest titol i no aquesta gent. Solament coneixo una persona del mon del esport resident que es mereix ser embaixador per tot lo que ha aportat al pais, els demes no aporten res i van a lo que van.

  • #2
    (31/03/16 10:05)

    D'això en dieu un ambaixador? és un impresentable destructor del medi ambient. No volem aquest tipus de personatges no comportaments a Andorra. En lloc d'alabar-lo hauríeu de denunciar-lo.

  • #1
    (31/03/16 08:11)

    Quant alguns residents dels que la premsa cataloga com a “Ambaixadors motoritzats” es permeten de NO tindre cap respecte per la natura i ó el ve del patrimonial, jo dic que això no fa gens bona imatge del nostre País. Fa 2 ó 3 anys un dels ambaixadors motoritzats acompanyat de un altre col•lega es van permetre de pujar al Pic de Casamanya amb tota el degradació per aquell indret que això suposa , i tot i que d’aquest fet a quedat reflectit en un vídeo-reportatge , ni el Comú d’Ordino ni tampoc el Govern d’Andorra encara avui no han tramitat cap sanció. I ara resulta que Toni Bou enregistra un reportatge a la Rabassa en la qual es permet de pujar i passejar-se amb la seva moto per al teulat del refugi de Roca de Pimes. Com a resident a Sant Julia de Loria demano a les Autoritats Comunals i del Govern que es transmitent immediatament la i ó les sancions corresponents que això comporta Hbles. I M. Il•lustres crec sincerament que el comportament d’aquestes persones es intolerable i mes per el reso mediàtic que genera al seu entorn; si no es pren les mesures corresponenets no Vulgueu vindre despres en voler fer respectar a les demes persones que puguin i ó puguem emfrengui les lleis mediambientals i ó del Patrimoni Andorra ja sia terrenys a Reserves Nacionals ; els refuguis; i ó qualsevol tipus de braconatges

8
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts