La coordinadora assistencial d’El Cedre admet que la fusió de Solà d’Enclar i Cedre no va ser fàcil però advoca per mirar endavant. El futur del centre passa per definir-ne el model i per això s’avaluen usuaris i necessitats
Formava part de la plantilla de la residència Solà d’Enclar i des de l’estiu ocupa la responsabilitat de coordinadora assistencial d’El Cedre, amb la ferma voluntat de millorar el clima laboral i la confiança d’usuaris i famílies.
Al juliol admetia que s’havia de reforçar la plantilla i un problema de rotació i baixes de personal. La situació s’ha reconduït?
El tema de la rotació de personal, baixes, absències, ha millorat considerablement. S’han tingut reunions individuals amb cadascun dels treballadors i reunions grupals per consensuar i treballar els horaris del 2017. Hem arribat a un acord que penso que serà un gran què
Dels horaris el qus h a de fer es explicar les veritats, en què consisteixen i com afecten, les rotacions del personal i els motius. Si continueu enviant al Cedre ALS QUE NO VOLEU A L'HOSPITAL,QUÈ ESTÀS EXPLICANT! el personal content ??, els familiars contents ??
Respondre