Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Conxita Marsol

“Liberals no està preparat per tenir possibilitats de governar”

Remarca que Ld'A comet un error i una irresponsabilitat per haver anunciat l amoció de censura perquè genera inestabilitat i perjudica el funcionament del govern i del consell
La gestió comunal s’ha pacificat i Marsol està preocupada per la situació nacional i demana unitat per fer que el país funcioni, en una conversa a COPE Andorra-AD Ràdio.

Queda alguna sorpresa encara del mandat anterior?
De moment no n’hi ha cap que en tingui consciència però és veritat que en poden aparèixer perquè no tens temps de buscar-ho tot i pot sortir-ne alguna.

Com evoluciona el conflicte pel pagament del GAdA?
El sindicat ha anat a la Batllia, ha demanat l’execució de la sentència, el batlle ens ha notificat que hi havia aquest punt i que ens manifestéssim al respecte. Les instruccions que
  • #13 Ros d'Eroles
    (17/11/16 21:39)

    Aquesta Cònsol és la viva estampa del nivell emocional, intel·lectual i humà dels nostres polítics. I la gent ja la coneixia des de fa anys i panys. Ara, els que la vau votar: Amb patates i sense Túrmix ! Conxita, no fas ni has fet mai Andorra la Vella. Pobre parròquia...

    Respondre
  • #12 Indignant
    (17/11/16 19:10)

    Critica a qui li va donar pas a la politica, fama, sou i prestigi. Hi ha gent que no recorda d'on ve, lamentablement.

    Respondre
  • #11 BARRA
    (17/11/16 18:28)

    S´ha de tenir molta barra per fer aquestes declaracions quan tothom saps d´on vens i qui et va ajudar quan vas tenir de "marxar " de secretaria del Comú. Anem bé a Andorra la Vella. Que torni el Mingui !!!!

    Respondre
  • #10 Judes Escariote
    (17/11/16 15:25)

    La història està plena d'exemples !!

    Respondre
  • #9 Mèrits a una medalla
    (17/11/16 14:46)

    Molt bé va dir..
    Molt bé, Conxita, ho fas molt bé. T'estàs carregant totes les zones blaves del teu Comú...per afavorir els aparcaments de la parroquia del teu cap. No afluixis, vas bé. A Escaldes et faran un monument.

    Respondre
  • #8 Molt bé
    (17/11/16 12:48)

    Així m' agrada. Valentia i sinceritat, que n' hi ja molt poca, malauradament. Ho rstàs fent molt molt bé.

    Respondre
  • #7 malament anem
    (17/11/16 12:39)

    A nivell nacional i comunal,mai Andorra havia anat tant malament tot una disbauxa,favors i favorets,càrecs a dit,endeutament,malbaratament de diner pùblic,endeutament tot aixó sense cap responsabilitat politica,vostè mateixa ho deu llegir als diaris o la deuen informar en definitiva un dessastre queda poc perqué el pais sencer se'n vagi en orris.

    Respondre
  • #6 Jordi C
    (17/11/16 10:51)

    Per superar el nivell dels compinxes teus no costa gaire. Amb 5 anys, heu buidat les caixes de les parabùbliques, heu fet rotondes i heu fet una estació d'autobosos sense concurs. Qualsevol partit ho superarà.

    Respondre
  • #5 Extrema unció
    (17/11/16 09:52)

    Mira qui anat a parlar ,una lliberal que Devant d'un carreg traeix als seus companys ,i després encara els Critique ,i evidentment sap del que parla ella i era ,guanya unes eleccions prometent el que sap que no pot complir,El GADA ,dona lliçons de ètica i estètica quan a jugat tots els papers de l'auca .Sra. Marsol no s'enterat de les dimissions dels seus companys de partit ? De les querelles que tenen pendents d' altres ?,clar per vostè tot es una maniobra dels mals Andorrans . Amb vostès que el Senyor ens agafi confessats 

    Respondre
  • #4 Emprenyat