Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
editorial

Una altra avaria

Andorra Telecom no ha donat explicacions de la incidència a Internet que diumenge a la matinada va deixar molts locals sense poder cobrar amb TPV, amb les consegüents molèsties per als clients i pèrdues per als locals
Actualitzada 09/08/2016 a les 06:45
El servei que dóna Andorra Telecom està sent actualitat els últims mesos pels problemes que genera als usuaris. Caigudes d’Internet, talls de la fibra òptica, per a la telefonia o la televisió han motivat que l’operadora estigui provocant més malestar que satisfacció entre la clientela. No totes les avaries o interferències són imputables exclusivament a la companyia però en tots els casos té l’obligació de donar resposta als abonats que tenen contractats els seus serveis. Ells són els perjudicats cada vegada que hi ha alguna anomalia i de vegades la repercussió és força important quan va més enllà de l’afectació a particulars. És el que va succeir des de la mitjanit de diumenge fins a les vuit del matí amb l’avaria que va deixar sense connexió a la xarxa a molts establiments que no van poder fer cobraments amb TPV. Els més greument afectats, els que estaven plens mentre Andorra la Vella celebrava la nit gran de la festa major. El resultat va ser que els locals només podien cobrar en efectiu i, per tant, es van perdre clients que pretenien pagar amb targeta, d’altres van marxar sense abonar les consumicions i alguns van haver d’anar al caixer a treure els diners. Molèsties i mala imatge per a tota la clientela, ja sigui del país o visitants, que van patir els bars i restaurants, que ja estudien queixes formals pels perjudicis, i de la qual encara no hi ha respostes. Andorra Telecom no ha donat cap explicació del que va succeir diumenge, de l’abast que va tenir i de per què es va interrompre el funcionament de la fibra òptica. La política de comunicació de l’operadora ha fallat quan hauria de ser especialment sensible per informar els clients dels motius pels quals van patir pèrdues pels cobraments que no van poder fer, després dels episodis que ha protagonitzat darrerament. Els atacs hackers reiterats que han col·lapsat la xarxa i els talls per la migració de dades de clients en la plataforma de fibra són precedents que haurien de portar la companyia a ser més curosa perquè els abonats depenen totalment del servei contractat i que no els presten. Tret de la baixada de tarifes per fer servir el mòbil andor­rà en itinerància, que ha estat positiva i ben rebuda pels clients per l’ús que s’ha assolit, Andor­ra Telecom està envoltada d’incidències que donen una imatge de fragilitat que l’operadora hauria d’esmerçar-se a corregir.
  • #4 Albert
    (09/08/16 10:34)

    un desastre a nivell de comunicació empresarial. Havien millorat fa uns anys però ara torna a ser un desastre i denota una manca total de professionalitat. 

    Respondre
  • #3 DP
    (09/08/16 09:58)

    Totalment d'acord. No pots deixar de comunicar. No pots no tenir un gabinet de crisi. Em dedico a la comunicació empresarial i us puc assegurar que des del punt de vista estratègic, pitjor bo ho poden fer. Ho sé jo i ho sap un nen de cinc anys, és evident... Una errada monumental, que el cap de comunicació hauria d'assumir. Per menys, a una empresa privada et fan fora, per manca de professionalitat. Hi ha molt a fer a nivell comunicatiu quan passen aquestes coses, però callar, el silenci, mai...

    Respondre
  • #2 Jordijordi
    (09/08/16 09:07)

    Vaya ratxa portem. Al Palacios per molt menys se'l van carregar, i no en tenia la culpa ell ni vacostar diners a ningu. Però ara on tenim els governants? A Rio fent viatges familiars? Mentrestant la Sta va de pena i aquí ningú dona la cara.

    Respondre
  • #1 Toni
    (09/08/16 07:40)

    Menys The Cloud, menys invertir 2% en operacions a Espanya... i millor serveis al país. 

    Respondre
4
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477