Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Divulgació

Josep Pozo, Juli Peña i deu ponents més seran al TEDxAndorralaVella

L'edició d'enguany girarà al voltant del concepte 'Focus: el poder de la ment per assolir l'èxit'
Una imatge d'una edició anterior del TEDxAndorralaVella

Una imatge d'una edició anterior del TEDxAndorralaVella

Una imatge d'una edició anterior del TEDxAndorralaVella

ANA
Actualitzada 12/10/2016 a les 16:52
El fòrum de debat i reflexió TEDxAndorralaVella estrena aquest dissabte la vuitena edició, que girarà al voltant del concepte 'Focus'. De les 10 a les 14 hores, una dotzena de ponents, andorrans i internacionals, passaran pel vestíbul del Consell General d'Andorra per explicar les seves experiències. La jornada plantejarà tècniques i mètodes que es poden aplicar a la rutina diària per aconseguir els objectius proposats. Entre els ponents destaquen el productor guionista i director de cinema Josep Pozo i el cap de colla dels Castellers d'Andorra, Juli Peña.


El programa d'aquesta vuitena edició del TEDxAndorralaVella (TED és l'acrònim anglès de Tecnologia, Entreteniment i Disseny) se centra en el concepte 'Focus: el poder de la ment per assolir l'èxit'. Els convidats explicaran el seu testimoni, a partir d'experiències que han tingut en els seus camps professionals, i com han aconseguit els seus objectius a través de l'enfocament, la focalització i la constància.

Els ponents que explicaran les seves idees són Jorge Antonio Larruy, Vanessa M. Cortés, psicòloga i presidenta de l'Associació Stop Violències; Susana Ginesta, autora d'un llibre sobre emprenedoria; Carlos Moreno, divulgador científic; Alfred López, bloguer i escriptor; Josep Pozo, Cristina Segura, 'coaching'; Carla Riestra, fundadora i presidenta de l'ONG Cooperand amb LLatinoamèrica; Quim Valera, divulgador històric; Omar El Bachiri, llicenciat en psicologia i escriptor; Juli Peña i Núria Prenafeta, 'coach' i consultora.
  • #1 Nova religió
    (12/10/16 19:28)

    El problema de convertir el coneixement en espectacle deriva en ocasions al fet que no es dóna més visibilitat al que arriba a millors èxits, sinó al que aconsegueix vendre'ls millor. Es construeix una versió de "Operación Triunfo" en què es posterga a que ofereix veritable valor, coneixement i substància en favor d'aquell que agrada més al públic.Individualisme,ego, narcisisme i hedonisme en la màxima expressió,per il.luminar a cecs i invàlids mentals .

    Respondre
1
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477