Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
campanya

La xarxa s'omple de fotografies d'homes amb una ungla pintada

Un dels usuaris que s'ha unit a la campanya #polishedman

Un dels usuaris que s'ha unit a la campanya #polishedman

Un dels usuaris que s'ha unit a la campanya #polishedman

@sjmason28 / Instagram
Actualitzada 10/10/2016 a les 19:49
Durant les darreres hores la xarxa (Facebook, Twitter, Instagram, etc.) s'ha omplert de fotografies d'homes amb una única ungla de la mà pintada. No es tracta només d'un repte viral sense cap sentit, sinó que es tracta d'una campanya de l'ONG australiana YGAP. L'acció busca conscienciar la població al voltant de l'abús infantil. Amb l'etiqueta @Polishedman, que és un joc de paraules entre 'refinat' i lacat', milers d'homes ja s'hi han sumat.

L'ungla pintada simbolitza que un de cada cinc nens pateix abusos físics i sexuals abans d'arribar als 18 anys. I per què només apareixen homes? Segons l'ONG, perquè el 90% de tots els abusos sexuals contra menors són perpetrats per homes. 

Vegeu a continuació algunes de les imatges compartides a la xarxa:

 
 

【 I’m a Polished Man 】 The power to stop this is on your hands. It starts with painting a fingernail. That nail leads to a conversation. That conversation inspires a donation. That donation allows for prevention and protection. Nail it to end it this October. - The idea for "Polished Man" all started when YGAP’s CEO, Elliot Costello, met a recently rescued girl named Thea while visiting Hagar International in Cambodia. - When Thea was 8 years old, she was physically and sexually assaulted for two years after being sent to an orphanage. During Costello's trip, he bonded with Thea and before he left she drew a heart on his palm and painted his nails blue. After hearing Thea’s story, Costello decided to start painting one of his nails to remember her by, and was inspired to share his experience with others to raise awareness and make a change. — Why men ? 90% of all sexual violence against children is perpetrated by men. But that doesn’t mean we are pointing the finger. We’re asking men to lead the way, to start conversations and challenge the culture from where they stand. — How can women get involved ? 1. Rally behind the men in your life and tell them to become a Polished Man. 2. Tell the world, “I prefer a #PolishedMan” on social - selfie alone or with your Polished Man. 3. Help nail it for them. Lend your men a hand and help give him a fresh coat of paint. 4. Nail it yourself, and paint one feature nail for the month and raise funds and awareness. — Make a donation : https://polishedman.com/ #ForTheMonthOfOctober #PolishedMan #NailedIt #AIESEC

Una foto publicada por Jeffrey (@jeffrey__sugarcubeking) el


 
Etiquetes
  • #1 Homosapiens
    (11/10/16 18:12)

    Estem vivint una nova era, una era de deteriorament moral, de capgirament de valors, de pèrdua d'autenticitat, La manca de personalitat, la manca de criteri, la vulgaritat, la banalitat i el adoptar mals costums és aplaudit per molts que ho consideren " mentalitat àmplia "i no una manca de valors.

    Respondre
1
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477