Una agència de viatges es publicita amb un experiment que vol demostrar que ningú té un ADN pur
Actualitzada 29/06/2016 a les 13:37
L'agència de viatges Momondo ha creat una campanya de publicitat que, més enllà de promocionar uns vols d'avió a bon preu, vol enviar el missatge que tothom té més en comú amb la resta del món del què es pensa.
El vídeo explica un experiment amb 67 persones. Primer els fan una entrevista on els demanen pel seu país d'origen i si se sentien orgullosos de la seva nacionalitat. La majoria dels que apareixen es mostren orgullosos de les seves arrels i, fins i tot, algun opina que la seva nacionalitat és superior a la resta. Després, els demanen que escupin en una proveta per fer-los una prova d'ADN. L'objectiu és mostrar-los d'on provenen sobre el mapa a partir de la seva informació genètica. Els resultats sorprenen a més d'un.
L'espot de la campanya, llançat a principis de més, ja acumula més de sis milions de visualitzacions a YouTube.